کودکان فقير در انتظار لپ تاپ های صد دلاری
 
دیروز امــروز شایــــــدم فردا
چرا که نه

قصد دارم به مرور نکاتی را در مورد نظام تامین اجتماعی در هلند البته تا حد اطلاعم به نگارش در آورم. ولی فعلا بگذارید چند جمله ای در مورد طرح لپ تاپ های صد دلاری بنویسم. به نظر طرح جالبی می رسد اگر در اجرا دچار آفت نشود

در طرح موسوم به  "جي وان جي وان"   که مرحله اول آن از دوازدهم نوامبر (سوم آبان) به صورت اینترنتی  به اجرا گذاشته می شود ، لپ تاپ‌هاي ارزان قیمتی  موسوم به "صد دلاري" به متقاضیان عرضه می شود. البته در حال حاضر قیمت لپ تاپ ها در حدود ۲۰۰ دلار است که مجریان طرح امید دارند که با تولید انبوه ان قیمت به سطح صد دلار کاهش یابد. 

در این طرح خریداران  بهای دو لپ تاپ ( ۳۹۹ دلار ) را پرداخت می کنند ولی  تنها یک لپ تاپ دریافت می کنند. لپ تاپ دوم به کودکان کشورهای فقیر  از جمله کودکان رواندا ، اففانستان و ... هدیه می شود.  اين لپ تاپ‌های کوچک  با باتري خورشيدي، پمپ پايي يا شارژرهاي هندلي قابل استفاده‌اند و جعبه محافظ آن از مواد ضد آب ساخته شده است.  اطلاعات تکمیلی  ۱ ، ۲.

پیوند ها : ژاپني‌ها وام ‌طلاق می گیرند: در ژاپن فردي كه به علتي مانند خيانت عامل طلاق شناخته مي‌شود بايد به طور ميانگين 4 ميليون ين (17 هزار پوند) را براي جبران خسارت شريك زندگي خود بپردازد‌.

دوچرخه سواری یک کیلومتری رایگان در پایتخت: به همت معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران مسافران ایستگاه مترو فاصله یک کیلومتری از پارکینگ تا ایستگاه مترو را با دوچرخه سواری در زمان کوتاهی طی می کنند. ...معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه گفت: این مسیر کاملا ایمن سازی و مسیر تردد دوچرخه‌ها از سایر وسایل نقلیه جداسازی شده است و تمام دوچرخه‌ها به صورت رایگان و بدون دریافت مدرک خاصی در اختیار شهروندان قرار می گیرد. وی تاکید کرد: بنای رایگان بودن استفاده از دوچرخه برای شهروندان و اخذ نكردن مدرک خاص بر اعتماد به مردم گذاشته شده است و این اطمینان وجود دارد که چنین اقداماتی می‌تواند، زمینه‌ساز ایجاد اعتماد دوسویه باشد.( ارایه دوچرخه رایگان در نخستین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 1:14
مــسعود كريمی

درباره وبلاگ


پيام مديريت وب : با سلام خدمت شما بازديدكننده گان گرامي ، به اين وب خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وب ياري رسانید . ويا اين كه به شماره 09372870646 پیام بدهيد. با تشكر مدير وبلاگ"مسعود كريمي" "ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد"
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهتر ينها براي دل عاشق و آدرس masoud2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:







آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 20254
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

تعبیر خواب آنلاین